S-E-K-O-L-A-H

Assalamualaikum cinta. 


Weh esok sekolah ah. Esok hari Isnin ah. Esok ada perhimpunan ah. Aku tahu bukan aku je yang taksuka esok hari Isnin. Kauorang pun sama an? Haha. Aku bukan apa esok aku kena pakai blazer. panas siot! berpeluh ketiak den. bucuk acam nanti. Aku pun malas nak sekolah, homework bukan siap pun. Tapi takpe. nasib fatin ada. Hahaha *gelakjahat*


Btw, hari Khamis nanti hari Kokorikulum sekolah den. Mesti besh kan! ingatkan aku nak jual Oreo Cheese Cake buatan sendiri. Memandangkan model pun takdo. Kirim salam jelah Hahaha. Lagipun, aku tengah kumpul duit ni woahhhh. Nak beli sweater. Lawa gituhhhhh ;-) ada sesiapa baik hati nak sedekah kita RM39.00 takde en? Aku tahu. Aku memang takleh ah Hari Koko ni. Aku jenis semuaaa nak beli. Nampak tu, nak beli. nampak ni, nak beli. Jadi, bilo masonya den nak kumpul duit ni haaa? tapi takpo *asal aku cakap noghori sembilan ni* 


Okay ah. aku nak chiowww ni. Bosan online Fb, on twitter, tulis blog jeh kerja aku. Ayah aku bising. Haha. Bye cinta :*

p/s : Kalau aku tulis "Assalamualaikum cinta" korang kena jawab "Waalaikumsalam rindu" tau tau tau! jawab dalam hati sudeh. Hahaha, bye