Saya....



Assalamualaikum cinta.

Hari ini hari Selasa bersamaan dengan 27/3/2012. Ops sorry harini saya takdatang sekolah Hehe ada hal. Kena teman maktam saya pergi klinik la and blablablabla. Saya tengah dengar lagu Pendam- Shahir *cuteface.jpg* Nampak muka yang dekat atas tuuu? Okay comel kan? Kperasan. Tu muka baru bangun tidur daaaaa. Sepet sebelah -,-

Okay bukan topik untuk harini. Actually  saya bosan so tulis jelah blog kan? Lol. Nampak title dekat atas tu? "Saya..." saya apa? Haaaaa sebenarnya saya amat bersyukur dapat kawan-kawan yang memahami saya. yang senang dengan saya. yang suka dengar lawak poyoss saya. Even banyak  Anti Hanis Najwa. idc. Ramai yang taksuka saya dalam kelas 2ceria tu. Ingat aku pedulik? Jangan disebabkan oleh haters aku nak jadi budak pendiam. Im still hanis. hanis yang ceria, yang gila-gila.

To my classmates. Thanks sangat sangat cause kawan dengan budak macam aku nih. Saya tak kaya, takpandai but thanks again cause sanggup kawan ngan itew :'> and to all my haters. Thanks cause hate me. Iloveyou.yelah kan? bak kata pepatah "haters make me femes" Mwahaha.


"Muka ikhlas saya kepada semuaa yang suka kawan dengan saya. THANKS <3"