Birthday girl

Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum guys. Esok sekolah. Hah, kasut sekolah dah basuh? jadual dah kemas? Homework dah siap. Please guys! settle kan cepat. Cause malam ni ada..................................................Anugerah Bintang Paling Popular 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kahkahkah. Ingatkan apa yek? rupe rupenya aku promote cite tu jeh. Hehe btw aku pun tak settlekan apa-apa lagi. Kasut aku confirm ah takbasuh. LUPA! padahal esok hari perlantikan. Memang masak ah aku esok kasut macam belacan -.- Jadual aku malam karang baru susun. Dah biasa. Homework! ha homework. Aku takbuat geo pun. Tiru je ah :p Hehehehehehhehe. Yang lain buat tapi salin soalan je ahh! Kihkih. Harap boleh settle kan semua malam ni be4 pukul 9:00 malam. Aminnnnn


OMG! Semalam hari jadi adik aku maaaaaaa. Yang perempuan maaaa. Namanya hanan balqis maaa. dah umur 8 tahun maaa. Apahal aku dok ma ma ni? HAHAHA Mak aku tempah cake aiskrim untuk dia. Uhukuhuk sedihnyew itew. hari jadi adik-adik itew semua nya cake besh besh. itew takde un. Hukhuk. Kshadap, jangan menggedik hanis. kau dah besar! 


nyumm nyumm!
Yummy! Nampak cake di atas? sungguh enak! Acewahhh ;p Lepas melantak cake tu, Lina belanja aku dengan hanan dekat Johnny's makan steamboat. Kiteorang pau dia habis habis!! lepas makan steamboat makan aiskrim baskin robin pulak. Muflis lah kau lina, kalau dapat anak cam aku dengan hanan :p Hahaha. Btw happy Birthday Hanan :*