ada ke............


Assalamualaikum. Nampak gambar di atas? Ya, Jika ia berhenti. Adakah anda semua akan merindui saya? Adakah kawan-kawan saya akan merindui saya? adakah guru-guru saya akan merindui saya? adakah ibu bapa saya akan merindui saya? Adakah adakah adakah adakah adakah. Semua adakah! 

Kadang kadang aku terfikir jugak. Kalau aku mati nanti, ada ke lagi yang nak cerita pasal kebaikan aku? atau semua nak cite pasal keburukan aku je?! ada ke yang akan sedekahkan al-fatihah kepada saya lepas solat? ada ke?! Mudah mudahan ada. Yelah, saya tak sempurna. selalu buat dosa tu, dosa ni tanpa aku sedar.

Dan di kesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada semua orang di luar sana atas ketelanjuran saya. Mungkin saya ada buat dosa dekat awak semua. Ampunkan saya ye. Memaafkan seseorang itu kan lebih baik? Jika awak semua sudah maafkan saya. Alhamdulillah. terima kasih.

Meminta maaf jugak tak bermakna kita lemah/mengalah. Walaupun kita tahu itu bukan salah kita atau kita tahu itu  salah kita taksalah rasanya memohon maaf. Jangan salah sangka! memaafkab orang pun boleh masuk syurga tauu! ingat main-main ke?! Semoga hidup kita diberkati oleh Allah. Amin ;-)

p/s: Aku takhafal ikrar lagi~~~~~~~~~~~~