Walimatul urus Harlina & Shu-hazri

Bismillahirahmanirahim... Assalamualaikum semua. Soghi ah cause lama tak update blog. Hehehehehhe well bz mengalahkan perdana menteri lah katakan *tangan di dada, mata ke atas, jelir lidah* akceli banyak story mory nak share dengan korang ni. Tapi satu-satu ah kan, takkan nak sekali hambur je. jenuh tangan den menaip haaa -.-


Aku mula dengan cite pasal mak saudara aku duluu eh! okay let's begin.......pada tanggal 18/5/2012 mak tam aku iaitu Harlina Isahak telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya. Siapakah? siapakah? siapa lagi kalau bukan Shu-hazri. Achano depa boleh kenal eh? please jangan tanya aku sebab aku sendiri pun confusessss. Nak tahu tanya depa sendiri ah okay? hahahahha




Ini adalah antara gambar yang ditangkap oleh abang hanafi. heheheh soghi ye abang hanafi cilok gambaq *peace* yang taktahannya tu aku pulak yang jadi pengapit tapi takyah cite pasal pengapit ekk? segan den! kihkih so pada 19/5/2012 ada majlis persandingan dekat rumah belah perempuan. 


Okay ni pulak gambar yang disnap oleh ocu aku. soghi ye ocu cilokk gambaq. kehkeh den bukan sengajo :p tema dekat rumah perempuan warna Pink. Haruslaaah! si pengantin perempuan kan girlyy sikit so pink lah kan. Hahahahhaha kemudian pada 20/5/2012 pulak persandingan dekat rumah lelaki. Tema warna Merah. wahh! merah nya Mak ngah :3


haaaaa! ini adalah gambar last. tapi ni memang orii dari aku ah. takcilok mana-mana gambaq. kehkehkeh. Last wish aku semoga kekal sampai firdausi dan semoga cepat dapat anak. hihihihhihihihihiihihihiih