Bye bye kawanku :'(

Hiii!!! dah dah bosan cite pasal orang kahwin yek? sekarang kita cite pasal kawan kita pulokk. hmmm bila cite pasal kawan kita ni rasa nak menangis pun ada....sob..sob..sob... Ini tentang Azwa Zulaikha. Classmates kita. Dia baru je pindah tahun lepas tapi tahun ni dia dah nak pindah tempat lain dah :( ayah naik pangkat katanyaa. Dahlah pindah jauh-jauh, dekat Kuantan sana nunn. 


Azwaa! janganlah tinggalkan kami. Kami taksempat nak bermanja-manja dengan Azwa lagii!! :'( sumpah sedih gila woo. Rasa macam kehilangan. Uhuk uhuk uhukk :'( takpe takpe janji kita ada gambar kenangan bersama kan? 



Gambar di atas diambil time Hari Guru hari Khamis yang lepas. Hari terakhir dia bersekolah. hmmmmmmmm sebaknya dada aku niii. sabar hanis sabar!!! tapi Azwa aku nak minta maaf dekat kau la kalau kot-kot aku ada buat salah kat kau ke kan, terkasar bahasa dengan kau ke, halalkan segala makan minum aku. hehehehehhe. sorry kalau aku ada kacau-kacau kau okay? :') kami semua sayang kauu!! jangan lupakan warga 2CA okay? loveyou-hanis


Selamat tinggal Azwa :') kami di sini akan sentiasa merindukan mu *nyanyi lagu aishiteru* semoga kami semua sentiasa di dalam ingatan mu. Maafkan kami jika kami ada buat kesalahan kepada mu, maafkan kami jika kami terkutuk dan termaki kamu, maafkan kami jika kami menyakiti hatimu. Semoga kita dapat berjumpa lagi dan semoga persahatan yang terjalin di antara kita tidak terputus begitu saja. Salam sayang-warga 2CA