Sport Day ♥

Hi assalamualaikum. Saya hanis najwa ;p ceh macam tak kenal je kan? padahal memang owner blog ni nama hanis najwa jelah pun. Lepas minum petang ke adik-adik, abang-abang, akak-akak sekalian? Saya pada saat ini sedang menonton tv tgk K-pop hitz. Haha while usha twittah! Soghi moghi cause blog ni lama tak update. Ai maklumlah! dak-dak sekolah. jarang sungguh ada masa terluang. *muntah sebaldi* 


Kali ni nak cite pasal apa yekkk? Ahaaaaa! pasal sports daaay daa -,- ekceli dah lama sports day niii, baru ada masa nak updated. Bukan salah saya! salah jari-jemari saya yang sangat malas mahu menaip itu dan ini. Ahaksssssss. Camne nak cakap ek? aku dah lupa bila aku sukan. Rasanya hari Sabtu kot. Ntah. Lupa. Ah. Sabtu. Kot. Ye. Kot. Ha. Betul. Lahtu soghi la beb beb beb beb aku terlupa. But hade korang kisah kan? haha


Aku bukan budak atlet sekolah, jauh sekali ahli cheerleading sekolah *macam ada* aku join kawad je! Kawad Pss. Alhamdulillah dapat number 4. Kira okay lah tu kan. Lepastu we ollsz buat persembahan. Menari. cam tahun lepas. Tapi kali ni 50-50 je best :''''/ tahun lepas laaaagiiiiii best!!!! Hehehe. dah la malas cite bebanyak nii. Meh tgk gambar meh :*


fyi, aku dak-dak rumah Delima(merah) tau. Ihikss

Haaaa, aku dah kata tahun ni xberapa best. Nampak? obor pun bentuk petak. puihh 



Maceh kepada Nur Nadeya cause dia yang tangkap gambar2 ni. Dan gambar2 ni aku hambik dari Fb dia. Thanks nad. lebiuu muchie :*

kengkawan. Saya tahu saya buruk. Thanks.

Okay lah uolsz. Ini adalah serba serbi tentang Sport day sekolah i. Sampai kemuncaknyaaaaaa, diumumkan Juara sport day kali ke-62 itu disandang oleh *drum roll* rumah DELIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! yeaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy *nyanyi lagu boyfriend-JB* yeayyyyyy!!! rumah DELIMA dah menang 5 kali berturut-turut. Tahniah diucapkan kepada rumah DELIMAAAAAA. Kepada the others rumah, Try again ;ppp hahaha

Okay sebagai penutup kepada cerita ini. Saya ingin meminta maaf kepada someone. Amera Shuhadah, budak f1ck   maafkan saya. Akak banyak buat dosa kat amera. I'm sooo sorryyyyyyyyyyyyyyyyy :'''''''( rindu ah nak sembang dengan amera. Nak sakitkan hati amera, nak kacau amera. Pelish ameraaaaaaa i'm so sorrryyyyyyy :'''(((( *nyanyi lagu Pendam-shahir* Ye, akak tahuuu akak bersalah, akak gedik, akak gediikkkkk sangat. sorrrryyyyyy :''''( Kbye