Jika Rindukan Seseorang

Hi assalamualaikum guys! 

how are you? Fine? Alhamdulillah. K nak share something. Usha ye


Jika rindukan seseorang, pejamkanlah mata dan ucapkanlah:

Ya Allah aku rindukannya keranaMu Ya Allah, jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu. Aku semakin mengerti 'JARAK' ini bukan untuk menghukumku..tetapi 'JARAK' ini untuk menjaga aku dan dia...

Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik.

Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk memperbaiki cinta kepada Ilahi.

Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya.

Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbinya.

Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai.

K guys, nampak aku tulis kat atas tu? Dah cukup besar lah tu kan? Uhuks. So, kepada sesiapa yang rasa resah takdapat jumpa gf/bf dalam sehari jangan risau laaaaa. Sebab benda tu pun ada kebaikan gak kan? Takkan nak jumpa hari-hari. Lagipun kalau jumpa hari-hari, akan jemu. So fikirkanlah dan selamat beramal.