Birthday? HAHAHA

Assalamualaikum penduduk bumi. Wooohooooooooooooooooooooo

Harini 31/10/2012 right? Asal aku tanya? Lantak aku ah. kau apahal? hahahahahahha no no just kidding maaa. Jangan ah sentap. Ekceli birthday aku 14/10 haritu. So adakah aku masih belum terlambat untuk mengucapkan "Happy Birthday" untuk diri sendiri? hahahahahahahahaha taksangka doh aku dah 14 tahun sekarang. What?! dah 14 tahun? rasanya baru semalam aku sambut birthday aku yang ke-5 tahun. puihhhhhhhhh. blah la kau hanis! hahahahaha ayat takboleh blah

Aku nak share sikit ah pasal Birthday aku kali ke 14 ni. Tak sehebat birthday aku yang ke 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13 lahhhhh hahahahaha ye ah aku pun dah besar. So rasa cam takde perasaan je bila nak sambut birthday. Kawan-kawan aku semua cakap "14 haribulan 10 ni ada apaaa??????" aku buat muka blurr je. Malas nak ambik port. 

Pasal hadiah. Errrrrmmmm. Nak kata banyak dapat. takde ah. 2 3 je aku dapat. Dari kawan-kawan sekelas aku. Thanks guys! Nabilah bagi bear snoppy. comel gile. puteri bagi frame. nak suruh aku letak gambar apa pun. aku taksure. Tim bagi kotak music. Sebelum tidur pasti aku dengar doh. Acewooohhhh hahahahahaha orang pertama yang wish birthday aku adalah bff aku sendiri. Fatin. lepastu sheikh pulak. Dua-dua mangkuk ni memang dah sepakat daaaa. Taktau camne nak cakap, thanks jela yang boleh gambarkan perasaan aku sekarang nii. hahaha

Parents aku nak kata bagi hadiah. Aku pun taksure ah. Aku mintak benda lain, lain yang aku dapat. Malas nak bising, ai maklumlah udoh besar. Dah jadi anak dara dah. erk? hahahahaha ada kabar angin aku dengar cam mak aku nak beli phone baru kat aku. Tapi aku taktaulah lepas dia tau result PAT aku, dia takjadi beli lak kan. Tu ah, aku tak taruh harapan tinggi pun. C3 aku pun still waras lagi. Cuma ada tanda-tanda nak arwah dah. 

Itu jela kisah birthday aku kali ke-14. Tapi aku perasan, dulu-dulu orang wish melalui card kan. Tapi sekarang dah moden siot. Wish guna fb jehhhh. Wahahahahahahahaha semua pakat tulis "happy birthday :)" melalui fb jeee. haaaaa, kau hado? hahahahaha K ah tu je nak cakap. Bye-bye