H.a.m.s.t.e.r

Assalamualaikum dan salam sejahtera makhluk Allah. 

Hi semua. Masih mengingati saya? Hanis manis. Paling manis antara semua. hahahahahaha. Okay ._. sorry merepek. Kan dah malam ni, so otak pun dah jadi ting tong. Ingatkan nak layan cerita Diari Platun. Adik gua pulakkkkk usha cite dia. The Amazing World of Gumball -__________- memey ah cite ni antara cite feveret aku. Tapi malam ni gua takde mood nak layan cite ni. So gua ambik keputusan nak tulis blog ah. Apahal? takpuas hati? Nampak tanah perkuburan tu? pergi sana laaaaaaaa. 

Takde story pun sebenarnya malam ni. Jari ni gatei nak menaip. Wakaka. Alasan! takde ah nak cite pasal aku yang memang taksuka hamster. pergh. habis kantoi. hahahahahhaha. Takde ah, 2 minggu sebelum habis sekolah. Budak kelas aku (k-pop girls) bawak anak-anak hamster ke sekolah. K ah, aku redho jelah kan. Takkan tetiba aku nk pergi herdik depa plak kan. hahahahaha

Geng aku kalau bab haiwan ni memang seronok. Lebih-lebih lagi yang comel-comel seperti hamster,kucing and etc. Tapi aku........comel lah macam mana pun. Kalau aku dah geli tu, geli lah jugak. hahahahahaha. Sepanjang 2 minggu tu. budak kelas aku bawak je hamster tuu. Geng aku semua seronok tahap sengal lah. Main-main ngan hamster tu. Aku je pandang hamster tu tak puas hati. Dahlah busuk! hahaha tapi! geng aku ni kalau main WAJIB nak usik aku. Seronok pe tengok aku terjerit cam cik ponti tu? -___________- 

Tapi aku sebenarnya teringin gak nak pegang hamster tu. Cewah, pernah ah sekali dengan muka over confident + poyo aku datang sambil berkata "woi bak sini hamster tu. ek eleh. hamster pun takut" perghh. aku memang. poyo taknak kalah! tapi bila dah atas tangan. sumpah aku rasa nak baling hamster tu! geli sioooot! nasib baik ada Puteri. dia cepat-cepat ambik. Ya Allah, sumpah geli pegang hamster. Dahla badan kecik, pastu cam xde tulang je. Kalau lah aku genggam hamster tu, gamaknya arwah lah hamster tu. Sobss sobsss hahahahahahaha

Pernah suatu hari ni, fatin dok main pegang-pegang hamster tu. Sekali hamster tu kencing! haaaa hambik kau. terkezzuuutttt beruk semua. Then, aku pulak boleh buat lawak bangang tengah kecoh2 tu. aku cakap "woooo hamster ni tengah stim lah ni fatin dok pegang2 dia" anisah yang sememangnya otak kuning. Gelak cam asdfghjkl. Kuat gilerr. Mencik aku tauu. over tauuuu anisah! hahahahaha suka hati makbapak tiri laki mak hamster tu je nak kencing merata. Nasib baik tak kena meja aku. hahahahahahaha 

Baiklah, nampaknya banyak benooooo aku merapu malam. So guysss, bye dan selamat malam. Tido lena tau. Bye dude