Jamuan Kelas 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera penduduk bumi.

Alhamdulillah kita masih bernafas lagi harini *tarik nafas* hahahahaha!! hi uollszz lama tak jumpa kan kan kan kan. Harini hari terakhir sekolah. So i'm enjooooooooooyyyyy it! wooohooooo *nyanyi lagu terukir di bintang- yuna* :p hahahaha cam takde kena mengena je lagu dengan kejadian. Tapi apa pun, selamat bercuti korang. Dan semoga masa cuti dihabiskan dengan benda yang berfaedah.

Tadi kat sekolah aku dapat result BM. guess what? Aku dapat A! woooooooohoooooooo. hahahahaha dan sekarang aku ada 2 Ayam 2 Babun 4 Cicak. Okay lah. Not bad lah. Boleh tahan lah. Tapi teruk gakkkkk T.T uuhuuuuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuu sedih nih. Berharap sangat dapat stay dalam kelas Ceria lagi ah. Sebab kelas sebelah (2CP) ramai yang dapat 3A siot. Tergugat nih. Tah la pape pun aku redhoooo. 

Ekceli aku nak cite pasal Jamuan Kelas Akhir Tahun. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Kejadian itu berlaku pada hari Khamis bersamaan 1/11/2012. Tapi tahun ni lain macam sikit, jamuan start pukul 12. Aku menunggu cam zombi kelaparan. Takmakan tak apa. Kena tunggu pukul 12. Rasa macam -_______________________- K aku redho hahahahahahhahahahaha 

Tahun ni, jamuan kiteorang memang best sebab kiteorang je yang conquer. Cikgu cam nak taknak je datang. Ah, dulik hape haku. Aku lapo gile time tu, tepat pukul 12. Aku tibai semua yang ada. Tak dulik apa yang ada dekat kiri dan kanan aku. Muahahahahahahaha *gelak jahat* lepas aku ngap tu ngap ni. We ollsz pun snap-snap gambar ah. hahahahahahha nak tengok? jom! 


Muka-muka sengal aku. so wat? *bak kata anisah* wikiwikiwiki

Ni semua kerja idea Anisah! muka aku jadi mangsa. wuwuwuwuwuwuu~~~~

Gambar first tu selepas makan. Perut kenyang so baru ada tenaga nak tangkap gambar. Tu keluar muka sengal menyengal tetengal tu hahahahahaha sowiieee kalau korang menyampah. Puih tak kisah :p hahahahahahaha gambar kedua tu ekceli aktiviti sebelum jamuan bermula. Aku rasa anisah dah boring tahap dewa, so dia mintak muka aku untuk dibuat eksperimen dia. Aku dengan rela hati. silakanlah. huuuuuuuu hahahahahahha yang best memang best ah! K ah bye. itu saja. bye. selamat bercuti. eh bye bye bye.