Lawatan ke 3U

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh. Jawab jawab! jangan tak jawab. Hewhewhew. Actually, aku baru balik dari Hari Anugerah Cemerlang ni. Oh okay, i takdapat hadiah pun just jadi penyambut tetamu jeh. Kkkkkkkkk, sedih :(
Mak aku marah kot! takdapat hadiah tahun nih. Aku just boleh jawab "Bukan rezeki hanis lah" Haha. Ayat lapok en? 

Kkkkk, uolszzzz sihat? Lama gua tak update blog nii. Yeh, maklumlah i sebok mengalahkan menteri *mata ke atas, tangan di bahu* Lewls. Btw, haghi ni Harijadi kawan baik kita tau. Nama dia Fa fa fa fa fa fatin Nasuha. Hahahaha. Sayangsss, Happy Birthday okay! fyi, aku adalah orang pertama yang SMS dia semalam tepat pukul 12. ceh takdelah tepat sangat lambat 10 minit. Hehehe

Nampak aku dah melalut. Tajuk lain, isi lain. ceh! Okay okay actually 13/4/2012 haritu aku pergi K k k KL. Haaaa, tergagap gagap aku :-P Apa? buat apa pergi sana? Oh aku pergi sana pi melawat Universiti *sebenarnya untuk budak f5 & f4 jeh. Aku memang suka menyibuk* Aku ikut jugokkkkk cause wat? Sebab sebab sebab sebab aku nak pergi Alamanda jeh! *tutup mulut* Hahahaha. Nampak? niat aku lain. Eh eh astaghfiruallahalazim. 

Kiteorang pergi melawat Universiti Putra Malaysia, Universiti Kebangsaan Malaysia dan Universiti Tenaga Berhad. Vogue vogue uollsz Uni kat sana! Haha. Lepas penat dengar ceramah dekat Uni-uni tersebut kiteorang pergi Majlis Putrajaya. ya Allah besar gila kot! rasa nak main lari-lari kat sana. Nasib baik iman kuat :-P Lepastu lepastu inilah part yang paling gua tunggu tunggu. Hehehe we olls pergi Alamanda. Seriously aku ingat alamanda ni sempena nama "Ala, man ada!" tapi nasib baik fatin ni pandai dia kata "bukanlah, Alamanda ni ambik sempena Alam anda" yelah kot kan Haha

Aku beli apa je pun kat sana. Takde yang best pun. Eh, yeke? Hahaha Aku beli cermin mata besar. Alah, macam trend sekarang tu kan? teringin kot. Last-last aku beli jugak. Then kami pun balik..........sampai Kk pukul 1:00 pagi. Mak aih, letih gilos. Dah lah dalam bas sejuk macam Asdfhjkll -.- Aku kejap bangun kejap duduk. Rasa nak pukui pukui je pemandu tu Hahaha. 

Okay. Saya sudahi entry ini dengan A-a-a-assalamualaikum bukan aishiteru :-P