Sharing is Caring kan? kan? kan?

Assalamualaikum semua *waving* okay kita pergi ke entry seterusnya ye ye ye. Tajuk dia adalah "Sharing is Caring kan? kan? kan" mesti dalam brain korang fikir" kejadah lah si hanis ni nak sharing". Macam macam *muka menyampah* dah diam. Actually aku tengok banyak sangat maksiat kat dunia ni. Antaranya tak tutup aurat! aku seriously takfaham. Ada facebook, twitter. Dalam Fb and twiter tu aku rasa dah macam-macam dakwah dikeluarkan pasal tutup aurat ni. Aku taktahu lah pulak kalau depa tu buat-buat buta taknampak. Macam-macam balasan kepada orang yang tak tutup aurat tu, tapi mereka masih tak tutup. Apahal?! hati dah keras sangat kot


Aku paling anti- budak yang kejap pakai tudung kejap takpakai. WHAT DAAA? persendakan agama ke apa? Ish kalau orang luar tengok negara kita macam ni, aku rasa daripada niat depa nak masuk islam terus takjadi kott. ya Allah bukan lah apa kan dah macam-macam bencana yang aku beri kat kita ni sebagai tanda peringatan. Tapi tapi tapi kenapa manusia macam TAK SEDAR? 


Yelah, aku ni bukannya baik sangat pun. Nak cakap ALIM pun tak! tapi sebagai saudara seislam anda. Saya rasa saya patut ingatkan anda semua. semoga kita diberkati di dunia dan di akhirat. Aminn